onsdag, maj 09, 2007

Status og hjemkomstdato

Så er det officielt at jeg vender tilbage til Danmark (trods alt). Jeg har i dag købt billet som jeg ikke har råd til og skulle efter planen sætte fødderne på dansk grund mandag den 11. juni kl. 15.15.

Udover det er der ikke så meget at berette fra Bermuda. Jeg synes egentlig det er en dødsyg ø på mange måder. Og det hjælper ikke at de sidste 3-4 dage har været grå, kolde og regnfulde så man ikke engang bevæge sig ud og gå en tur. Men forhåbentlig tager vi afsted i morgen.

Der var storm på 50+ knobs vind (25+ m/sek) i området i går, men den har bevæget sig væk og vi skulle efter meldingerne forhåbentlig starte ud med en 10-15 knob de første dage. Det er spændende hvad der sker efter det, for det er desværre ikke muligt at få en prognose for mere end fem dage frem.

Jeg har siddet og kedet mig lidt på nettet i dag og har lavet et par oversigtskort over min rejse til dato. Det første kort er et oversigtskort over hele rejsen, det andet en forstørrelse over opholdet i Caribien. Tænk engang, jeg har været omkring i 5 måneder dernede, alligevel har jeg kun nået en lille bitte bid. Jeg har misset Cuba, Jamaica, Haiti, Bahamas og Sydamerika. Men det gør slet ikke noget, for jeg har bevidst taget mig god tid til at opdage de steder jeg har været.
Hele rejsen fra 2. september. Sejlads i rødt, fly og land i turkis, den forestående rejse i lilla:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej med dig!
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man kommer ud og sejle som du har været?

maj 28, 2007 8:28 PM  
Anonymous Anonym said...

ja, det ku jeg sq også. Det lyder super fedt! hvor meget sejlererfaring kræver det?

lalgren@hotmail.com

august 05, 2007 11:06 PM  

Send en kommentar

<< Home